Har du et køretøj, hvor forsikringen kræver, at du installerer en forsikringsgodkendt GPS-tracker, så læs med nedenfor, hvor vi gennemgår processen.
Du skal bruge en SkyTrack GPS-tracker T1000 inkl. et abonnement med tilkobling til en politigodkendt kontrolcentral. Trackeren installeres i dit køretøj af en autoriseret montør, som er vant til arbejdet på alle typer køretøjer. Montøren medbringer GPS-trackeren og kommer til dig på en aftalt adresse efter dit ønske. Montøren sørger også for at GPS-trackeren bliver tilkoblet kontrolcentralen.
Trackeren vil være tilkoblet en politigodkendt kontrolcentral, der håndterer alarmer fra trackeren, samt adviserer dig og eventuelt politiet ved en alarm. Du har ved køb af det årlige abonnement sikret tilkoblingen til kontrolcentralen igennem SkyTracks samarbejde med en politigodkendt kontrolcentral.
SkyTrack har samarbejde i hele Danmark med adskillige montører, der kan montere din GPS-tracker. Fælles for alle montører er at de på ugentlig basis kommer rundt i hele landet, og kan hjælpe med at montere din GPS-tracker. Når du bestiller din GPS-tracker her på siden, vil du blive kontaktet for booking af tid indenfor 5 hverdage.
Inden en tracker kan forsikringsgodkendes, skal den med tilhørende software igennem en række tests, der er udarbejdet af Forsikring & Pension.
Når trackeren er forsikringsgodkendt, bliver den synliggjort på Forsikring & Pensions liste over godkendte trackere, som er en vejledning til kunderne og forsikringsselskaberne over hvilke trackere der er godkendte.
Forsikring & Pension er forsikringsselskabernes brancheforening.
Vores registreringsnummer ved Forsikring og Pension er 10.218-14694.
Beskyt din investering og spar på forsikringsomkostningerne nu! Klik her for at bestille vores forsikringsgodkendte GPS-tracker fra SkyTrack og få ro i sindet med pålidelig sikkerhed og besparelser på forsikringspræmier.